fredag den 10. oktober 2008

En afslutningsbemærkning

Det har været alletiders projekt, at få tilegnet sig en viden inden for en række web teknologier. Det er ikke alle 23 ting, som jeg synes har været lige interessante. Men at oprette en blog, var virkelig en god start, den kan bruges på mange måder. Har venner, hvis børn har været på længerevarende rejser, hvor de har oprettet en blog, så vi kan følge med på deres rejse både med billeder og hilsener.
Igoogle har også været brugbart. Ligeledes Picasa, hvor man kan lege med billeder, var sjovt. Har ikke haft brug for det endnu, men er nu bekendt med programmet.
Gevinsten da vi nåede halvvejs - en MP3-afspiller gjorde stor lykke - har brugt den lige siden, både når jeg løber og cykler til og fra arbejde. Ting 13, 14, 15 og 16 var derfor brugbare, så jeg kan ligge musik ned på den.
Facebook havde jeg glædet mig lidt til, kender en del som bruger det. En tidsrøver er det.
Jeg må nok erkende, at det var spændende nok at være med i, men jeg vil sige, at det har været en lidt lang periode. Hvis det bliv aktuelt igen, vil jeg nok ikke gennemføre, men sortere i opgaverne og lave det som jeg kan bruge til noget. Selve formen i det har været helt fint, kollegaerne har været søde til at hjælpe, og man har kunne sidde med noget af det der hjemme.
Tak for denne gang.

Ingen kommentarer: